Support

Lorem ipsum dolor sit amet:

24h / 365days

We offer support for our customers

Mon - Fri 8:00am - 5:00pm (GMT +1)

Get in touch

Cybersteel Inc.
376-293 City Road, Suite 600
San Francisco, CA 94102

Have any questions?
+44 1234 567 890

Drop us a line
info@yourdomain.com

About us

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.

Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec.

PRENOVA PROCESOV IN KOMPETENC ZAPOSLENIH, KI USTVARJAJO BLAGOVNO ZNAMKO HUDO DOBRO

Naziv operacije: PRENOVA PROCESOV IN KOMPETENC ZAPOSLENIH, KI USTVARJAJO

BLAGOVNO ZNAMKO HUDO DOBRO

Trajanje projekta: od 1. 6. 2024 do 31. 3. 2025

Skupna vrednost operacije: 39.980,75 EUR

OPIS PROJEKTA

Skupina Hudo dobro je bila uspešna na javnem razpisu Ministrstva za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti za invalidska podjetja in zaposlitvene centre s svetovalci za uvajanje prožnejših načinov dela, prilagojenih potrebam invalidov s projektom Prenova procesov in kompetenc zaposlenih, ki ustvarjajo blagovno znamko Hudo dobro.

Osnovni cilj projekta je nadgradnja poslovnega modela, ki bo ohranjal in odpiral delovna mesta tudi za najtežje ovirane delavce. Z izvedbo projektnih aktivnosti želimo omogočiti in ohraniti stabilna, kvalitetna in zdrava delovna mesta vseh zaposlenih v organizaciji, s posebnim poudarkom na potrebah zaposlenih invalidov ter zagotoviti pogoje za ustvarjanje novih takšnih delovnih mest za invalide.

V projektu smo se osredotočili na izboljšanje poslovanja naše organizacije s širjenjem dejavnosti na turizem, kar je pomembno prispevalo k diverzifikaciji virov prihodkov. Ta korak je zmanjšal tveganja, povezana z zunanjimi dejavniki, in povečal vrednost naših proizvodov. Z začetkom prodaje naših izdelkov v Hiši gibanice smo izboljšali naš poslovni položaj in odprli vrata novim priložnostim. Širitev dejavnosti je prinesla tudi nove izzive, ki smo jih skrbno obravnavali, da bi jih uspešno premagali.

V okviru tega smo izvedli temeljit pregled poslovnega modela in procesov v organizaciji ter optimizirali delovanje za zagotovitev stabilnega poslovanja in zdravega razvoja na trgu. Posodobili smo interne akte, izboljšali spremljanje zakonodajnih sprememb ter zagotovili skladnost z zakonskimi zahtevami. Hkrati smo uvedli ukrepe za optimizacijo poslovanja in prilagoditev delovnih procesov, kar je povečalo učinkovitost in konkurenčnost organizacije. Pomemben poudarek smo dali tudi motivaciji naših zaposlenih za osebnostno rast. Z različnimi izobraževalnimi in motivacijskimi programi smo jih spodbujali k pridobivanju novih veščin, kar je pripomoglo k njihovemu napredovanju in boljšemu usklajevanju poklicnega in zasebnega življenja.

Želeli smo zagotoviti pogoje za ustvarjanje novih delovnih mest za invalide ter smiselno uvajanje sprememb v poslovni model organizacije. Poleg tega smo se osredotočili na gradnjo veščin, znanj in kompetenc vseh zaposlenih, predvsem pa zaposlenih invalidov. Ciljne skupine našega projekta so bile: zaposleni invalidi, zaposleni v organizaciji, družine zaposlenih, strokovna in splošna javnost.

Projekt je potekal v dveh fazah:

  1. faza je obsegala analizo stanja poslovnega modela, pregled strategije, poslovnega načrta, letnih poročil, komunikacijskih praks in digitalnih rešitev. Na podlagi teh analiz smo pripravili ukrepe za izboljšanje poslovnega modela ter povečanje kompetenc zaposlenih.
  2. faza je bila osredotočena na karierni razvoj zaposlenih invalidov. Izvedli smo individualne intervjuje z njimi in pripravili karierne načrte, ki so jim pomagali usmeriti svojo kariero. Poleg tega smo uvedli medgeneracijsko sodelovanje in obratno mentorstvo, kar je bila metoda za razvoj digitalnih kompetenc naših zaposlenih.

Usposabljanje in izobraževanje sta bila ključna dela našega projekta. Pripravili smo ciljno usmerjena izobraževanja za vse zaposlene, zlasti za tiste, ki so se osredotočali na usklajevanje poklicnega in zasebnega življenja ter povečanje digitalnih kompetenc. Izvedli smo usposabljanja za zaposlene invalide, kjer smo razvijali ključne spretnosti, kot so analitično mišljenje, odločanje, komunikacija, podjetnost, ustvarjalnost, trajnostno ravnanje in sodelovanje.

Ob tem smo izvedli tudi izobraževanja za delodajalce in mentorje, kjer smo se osredotočili na zdravje na delovnem mestu ter podporo spremembam v organizaciji. Na koncu smo pripravili marketinški načrt za implementacijo novega poslovnega modela na trg, da bi izboljšali prepoznavnost organizacije in zagotovili njen nadaljnji razvoj.

Projekt je prispeval k izboljšanju poslovnega modela, večji usklajenosti med poklicnim in zasebnim življenjem zaposlenih ter povečanju digitalnih kompetenc. Hkrati smo ustvarili pogoje za nova delovna mesta za invalide, kar je pomemben korak k še bolj vključujoči in pravični družbi.

Projekt je financiran s strani Evropske unije – Next GenerationEU preko Mehanizma za okrevanje in odpornost. Več o Načrtu za okrevanje in odpornost si lahko preberete na spletni strani: https://www.gov.si/zbirke/projekti-in-programi/nacrt-za-okrevanje-in-odpornost/dokumenti/

 

HUDO-DOBRO 2025. Vse pravice pridržane.
Piškotki
You are using an outdated browser. The website may not be displayed correctly. Close